wElcaMe To Shauna page

Search This Blog

My Followers

1Malaysia Blogger Community

...Welcome To My Blog...

Hari ini 16 / 2 / 2012.

Today Is morning nite syift Day....

So sapa-sapa yang menyambut hari jadi, ulang tahun pkahwinan, & apa2 perayaan!! SS ingin ucapkan selamat menyambut dengan penuh kegembiraan ya...

New Life is Ahead of u.... :)

Tuesday, September 28, 2010

wat a boring day....

Aritok las day aku off huh... kenak beri phoff paksa, heran juak kan, bila kita mok, sik diberi, tp bila kta sik mok bukan main gik merik alasan cda org ada hak merik... hmmm weirdo!! n then kan... 

Hmmm n then kan, masih juak cda nya salah molah aku mpun balance cuti & balance phoff or roff!! tiap kali roster kuar, mesti aku emo!! arggghhhh!!! pelu kah berulang semula!!

Kelak nak ada jak alasan diberi huh!!! owez lah like tht!! until when hah?? until when?? aku tauk lah aku tok just jawatan lepasan SPM setakat pembantu jak nak, tp sik bermakna ktk org leh molah sesuka hati jak o... plss lah...
sabar jak aku... sapa lah aku tok....

-end- ( sik tau apa mok di padah agk...) 

No comments:

Jana Pendapatan Sekarang!

My Biz Blog 2u

cute blog..