wElcaMe To Shauna page

Search This Blog

My Followers

1Malaysia Blogger Community

...Welcome To My Blog...

Hari ini 16 / 2 / 2012.

Today Is morning nite syift Day....

So sapa-sapa yang menyambut hari jadi, ulang tahun pkahwinan, & apa2 perayaan!! SS ingin ucapkan selamat menyambut dengan penuh kegembiraan ya...

New Life is Ahead of u.... :)

Thursday, April 17, 2008

umi....Ku tak relakan kau mederita selamanya...

“Saya tak tahu bila akan berjumpa dia lagi. Dia pun tak tahu bila akan berjumpa dengan saya lagi sebab doktor memang dah give up dah. Dah putus harapan nak mengubati dia.

Setelah saya dengar penyakit penyakit yang ada pada dia itu saya memang tahu memang susah nak diubati. Jadi saya menerima apa adanya.

Jadi saya akan tetap berpegang kepada kata kata ibu saya supaya terus maju ke hadapan walaupun apa yang berlaku di belakang.

Tak, saya tidak menyesal masuk Akademi. Ini menguatkan saya lagi.”

i sedih sgt huhuh...nangga lah mummy nya yg tgh sakit ya n kritikal sampai doktor pun dah putus asa mok ngubat nya agk huhuh tapi nak mummy nya sik putus asa.. n cda astro nasib baik mok ngembak stanly jumpa ngan mummy nya ney lah tau nak bukan mok madah tok lah tp who noe sik sempat huhu...

dilema stanly...last nite diary i mean on the 1st diary of the day i tgk diary stanly balit ka kch jumpa ngan mummy nya yg tgh sakit d tahap kritikal...

tok lah lagu yg di embak nya minggu tok well dedicate to his mama.... well stanly keep up the gud work..song by dato shake' umi...
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


lirik lagu umi...
Umi... ku tahu engkau derita
Hidup... dalam duka sengsara
Namun... diiringi doa
Agar kau bahagia

Umi... ku sunting kuntum melati
Harum... sewangi kasih suci
Umi... ku bawa penawar
Hapuskan derita

Apalah ertinya kehadiran ku di sisimu
Andai ku tak daya membuat kau gembira

Umi... ku petik bintang bintang
Menyinar... cahaya hidup mu
Umi... dekatlah wajahku
Yang selalu rindu

Ku tak relakan kau mederita selamanya
Biarlah aku yang menanggung derita mu
Ohhh...

Umi... ku ingin kau menyaksikan
Sinar... yang ku cipta untuk mu
Umi... berikan senyuman
Agar kau bahgia

Umi...

No comments:

Jana Pendapatan Sekarang!

My Biz Blog 2u

cute blog..